Contactgroep Automatisering maakt gebruik van cookies

Contactgroep Automatisering gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

Paul Hijmans

Directeur
AWI

Contact

Bezoekadres
Keesomstraat 16-1,
6716AB Ede

Naar de website >

Inpact logo kleur 300x78

Over Inpact en AWI

AWI B.V. biedt oplossingen voor Service Provider, Volmacht, Intermediair, Eindklant en Verzekeraar (zakelijk en particulier)

AWI ontwikkelt sinds 1988 software voor de verzekeringsbranche. In eerste instantie als automatiseringsbedrijf in de meest brede zin, bestaat AWI alweer 30 jaar. Wij doen dingen anders. Wij bieden oplossingen die anderen in de markt niet kunnen leveren en ontwikkelen continu door.

Initiatieven & producten

AWI Connect:
De meest efficiënte aanvulling op de ANVA backoffice van een serviceprovider met aangesloten tussenpersonen en een assurantiekantoor met een eigen volmachtbedrijf. AWI Connect biedt een brede en versterkte positie van de volmacht producten & eigen pakketten. Adviseurs en medewerkers kunnen 24/7 de gegevens van relaties en polissen inzien en muteren, premies vergelijken, offertes uitbrengen en verzekeringen sluiten. Zij beschikken daarbij over een productcatalogus met circa 200 producten, inclusief acceptatierichtlijnen.

De frontofficesoftware van AWI Connect zorgt voor straight-through-processing (STP). Dat ontzorgt. En het verbetert de tevredenheid bij klant, adviseur en serviceprovider. Ons doel is het verbinden van klanten met het volmachtbedrijf met een langdurige partnerschap (zakelijk als privé). Het platform bespaart substantieel kosten en tilt de dienstverlening naar een hoger niveau. AWI Connect voor Serviceproviders en Huisvolmachten is proven technology, binnen een veilige webomgeving. Binnen het portaal wordt rekening gehouden met de regels die gelden volgens de AVG-wetgeving, zoals het recht op dataportabiliteit en het recht op vergetelheid.

Het platform is geschikt voor alle desktops, tabletformaat én geschikt voor multi-label en multi-channel.

AWI Productencatalogus:
Met AWI Connect heb je voor zowel particulier als zakelijk de beschikking over een uitgebreide productcatalogus, inclusief acceptatierichtlijnen. AWI is uw betrouwbare sparrings- en verbindingspartner.AWI Connect beschikt over een uitgebreide, gestandaardiseerde AFD-productcatalogus. Daaruit kun je producten afnemen. Na activering in AWI Connect worden deze producten aangesloten op de ANVA backofficeomgeving. AWI Connect levert product-templates aan, waarmee je de inrichting kunt controleren.De productbeschrijving van de betreffende verzekeringsmaatschappij is leidend. Alle producten zijn inclusief acceptatierichtlijnen. De verwerking van aanvragen verloopt dus snel, betrouwbaar en efficiënt. AWI Connect verzorgt het beheer van de productcatalogus, zodat je daar geen omkijken naar hebt.

Eindklantportaal:
De rol van de intermediair als regisseur is voor AWI zeer belangrijk. Maar om snel, efficiënt en van deze tijd te zijn, wordt van u verwacht een ‘mijnomgeving’ te hebben. Ons doel is om de binding tussen klant & intermediair te versterken door 'geautomatiseerde aandacht' te realiseren en efficiency te realiseren.

Vanuit het intermediair is voor iedere consument een eigen ‘mijnomgeving’ mogelijk. In deze ‘mijnomgeving’ kan hij alles rondom zijn verzekeringen (bij u gesloten) terug vinden. Door chatten/mailen is er gemakkelijk onderhoud met u als intermediair mogelijk. Dit portaal levert u veel efficiency. Ook biedt AWI Connect   ondersteuning in Zorgplicht. Offreren van nieuwe verzekeringen is uw taak, vandaar dat er binnen het gebruikersoverleg gekozen is om deze functie nog niet (volledig) te ontwikkelen. Mutaties geeft de klant aan u door.  

Medewerkers worden vele malen minder telefonisch gestoord omdat de relatie al snel de ‘mijnomgeving’ gaat kiezen voor het melden van wijzigingen, of het stellen van vragen.

Overige deelnemers